080808

Fredag idag :) Och 080808, men det betyder ju ingenting här i lilla Mjölby, hade varit skillnad om man var en 08:a kanske, haha .
Åh, vad jag är trött på vädret! Jag vill kunna vara ute, bada, sola, gå promenader osv. Men nej då, går man ut så blir man ju helt dyngsur. Ush! Hela dagen tänkte jag att jag skulle vara nyttig och springa spåret, det var ett tag sen sist nu. Men, så blev det inte för regnet bara forsade ner. Och när det väl var uppehåll, så kände jag mig inte sådär värst peppad till att springa. Iostället blev det att ligga framför tv:n och se på The Hills, Top Model 2 och lite annat , såg även Notre Dame med syrran (hon är helt beroende av den filmen). Plus att när man ligger framför tv:n så blir det ju att man vräker i sig en del onyttigheter. Iallafall jag. (;


Blääh, kan det inte bli lite sommarväder igen?



Kommentarer
Postat av: elli

gud vad kul att höra!! :D

Tusen tack sötnos :)

Kram!

2008-08-08 @ 23:56:56
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: melissa

eller hur. ge oss sol!

2008-08-09 @ 10:13:33
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback