Fredag.

Godmorgon, eller nåt, haha :D
Bara så ni vet så gick jag inte upp nu, nejdå jag gick upp vid halv 10 idag!
Tidigt för att vara mig.. Iallafall, gick direkt och la mig i soffan och såg på Sunes
Värld, haha. Sen glodde på MTV en stund och somnade. Sen kom brush och
väckte mig, så då gick jag och fixade frukost och nu har jag nyss klätt på mig oså :)

Idag blir måste jag städa rummet (det känns som jag jämt städar nuför tiden?),
och så måste jag hinna med att spackla nya rummet. Hellyeah vad gött det blir
att flytta upp där sen! :)

Naej, nu måste jag plocka ordning på alla kläder som ligger slängda på golvet
och sängen, höhö. :P



Har på mig min nya tröja från Bikbok, ny ring från Guldfynd och silverarmband
som jag fick i konfirmationspresent.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma har likadaaan baby ;) haha

2008-08-15 @ 22:18:10
URL: http://friidaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback