Hmm , vilken/vilka ?

Här kommer bilder på det som jag tänkte beställa, och jag kan fortfarande
inte bestämma mig för vilka/vilken jag ska ta ;P Vill ju ha allt självklart, men jag
måste spara pengar, för vecka 44 (visserligen långt kvar, men endå) Ska vi åka
till London :D Och då vill man ju ha lite pengar (a)
Iallafall , här kommer de :


Jättesöt klänning/tunika från Ellos. Också jättesöt, från Haléns.


Sommrigt linne från Topshop. Stor svart handväska från Haléns.


Så , vad tycker ni , Jag har verkligen jättesvårt att bestämma mig! ;D

Nu måste jag gå och sova, för jag ska upp tidigt och ta spruta mot TBE,
vill ju inte vara alltför trött imorrn. Vi hörs, Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: karin

linnet från topshop var galet snyggt! :D

2008-08-06 @ 11:19:41
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback