Onsdag

Godmorgon, sovit gott?
Det har jag, iallafall när jag kunde somna, haha. Kan aldrig somna längre, vet inte varför. Men jag tänker väl för mycket när jag ska sova, antar jag. Åh, jag drömde att min mobil var sönder, jag fick panik! Jag låg och tittade på bilder (i drömmen) och sen skulle jag gå uppåt i listan igen, och då funkade inte uppåt-knappen! Sen skulle jag gå tillbaka till menyn, och då funkade inte tillbakaknappen heller! :O Jag fick verkligen panik.. Sen vet jag inte hur det gick, men när jag vaknade var det första jag gjorde att testa mobilen, och då funkade allt. Vad gad jag blev! (a) Asså, inte för att min mobil är den bästa, men jag vill inte lägga ut pengar på en ny mobil just nu, så då hade det ju vart rätt träligt om den var sönder..
Ajja, nog om det ;)

Idag blir det som sagt Norrköping med Amanda. Fast om jag sk avara ärlig så vet jag inte om jag orkar det idag, jag måste vara hemma rätt tidigt med eftersom jag ska rida ikväll.. Jag tror jag ska fråga henne om vi inte kan åka dit imorrn istället, så kan jag spackla lite i mitt rum idag och sen åka till stallet lite tidigare. Jag får se.

Nu ska jag iallafall ta och klä på mig och borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback