Sega söndag ..

Hej Bloggen!
Idag är det söndag och idag har det inte hänt ett skit . Vaknade runt 10-11, och åt frukost.
Sen fick jag gå och lägga mig i soffan och knarka ibumetin, ja ni förstår nog varför.
Jag såg på filmen Walk The Line , om Johnny Cash's liv, det var andra gången jag såg
den filmen. Jag har aldrig varit nåt större fan av Johnny Cash eller hans musik, tycker
faktiskt det är rätt tråkig musik, :P Men den filmen är så otroligt bra, älskar den verkligen! :')


Walk The Line , <3 Johnny Cash IRL Johnny Cash & June Carter



Jag låg och chilla framför filmen fram tills typ kl fyra , då jag upptäckte vad klockan
var. Så jag ropade på mamma , sen åkte vi ner till Ica och köpte lite fikabröd, och sen
skjutsa hon mig till stallet där det var US-möte. Det var min tu att bjuda på fika, huuhu ;D
Där pratade vi lite om halloween-övernattning, disco och lite annat :)

Nu tänkte jag fortsätta kolla lite kläder på internet, har hittat några snygga plagg som jag
väljer mellan, kanske laddar upp bilder på dem senare (:

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback