Silver för Sverige

Det blev som jag trodde, Kanada vann över Sverige i dubbel-
finalen. Lite trist, men vad hade vi för odds igentligen, när Roger
Federer har varit världsetta i tennis i flera år? Men silver är ju inte
precis dåligt, det är ju jättebra! =D

Nu har jag precis ätit, ingen orkade ställa sig och laga mat haha, så
mamma åkte ner till Valentino och köpte pizza. Vart kebabtallrik till
mig som vanligt, gött! :) Och så har jag spacklat massor med, så nu
är jag slut i armarna. Får fortsätta imorrn.

Nu ska jag se om det finns något nytt One Tree Hill-avsnitt att ladda hem,
har sett alla som kommit ut, men det var ett tag sen jag kollade så det
kan ju ha kommit ett nytt.


James Lafferty, damn hot asså! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback