Stressigt!

Hej bloggen. Jag vet, det var jättelängesen jag skrev. Men jag har haft så himla
stressigt. Gåt ju i skolan nu, och när jag kommer hem vid fyra så är jag så tött
så jag helt enkelt inte orkar blogga. Och igår red jag, och efter ridningen så stog
jag och pratade med Emma i typ två timmar. Det var trevligt för vi har inte pratat
ordentligt på jättelänge! Iallafall, när jag kom hem sen igår så var jag helt enkelt
så trött så jag gick och la mig direkt.

Idag har jag varit i skolan igen då, sen somnade jag framför OS på tv:n. :P När  jag
vaknade fick jag jättebråttom till stallet och kom lite försent till lektionen, men de
var snälla och väntade på mig.

Nu sitter jag här, och magen skriker så jag ska gå och göra mig några varma mackor.
Sen måste jag duscha och fixa naglarna och lite sånt. Men jag bloggar nog igen
lite senare. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback