Elvira och Linnea

Hej igen.
Nu har jag just varit med två galningar.
Haha nejdå, men jag har varit med Linnea och Elvira.
Vi skulle egentligen gått på curling med några fler från klassen, men det var tydligen bara vi tre som kunde så det blev inget. Istället kom dom hem till mig och levde rövare. Haha!

De är gooa de. Iaf så åkte de hem för en stund sen, jag skulle följa dom till stationen men det blev lite bråttom, så elvira skjutsade oss på min brors cykel, med mig på styret och Linnea på pakethållaren. Och styret satt ju löst! Haha, jag trodde seriöst vi skulle slå ihjäl oss, men det gick och de hann med tåget ;)

Nu sitter jag här iaf, och dricker tobleronelatte. Hur skumt låter inte det? Nej men det är rätt gott faktiskt, ska visa i nästa inlägg vad det är för ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback