Inte haft nåt internet

Jag har inte haft något internet på hela dagen, för pappa har fixat med nånting så han var tvungen att dra ur det. Men nu funkar det iaf! :)

Jag kan inte fatta att det bara är fyra dagar kvar till julafton.. Helt sjukt ju!
Haha jag tjuvkikade i mammas garderob, som vanligt, och hittade några saker som jag kommer få. Visserligen förstör jag ju överraskningen, men jag har det som tradition nu att tjuvkika varje jul, då vet man ju vad man ska förvänta sig ;)

Nu ska jag äta med familjen. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag får alltid panik när jag inte har något internet haha!



Ha en underbar kväll :)

2008-12-20 @ 21:44:42
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback