JULLOV!!

Jaaa äntligen är det jullov!
Eller okej, jag har haft det i flera timmar nu , haha. ;)

Men jag kom iallafall nyss hem från linköping. Det blev en heldag med flickorna. Först åkte jag, Loppan och Madde in och gick och shoppade lite.
Sen efter ett tag kom Linda, och då gick vi och kollade lite till, tills jag och Madde blev fikasugna ;D Så vi gick till Espresso House och tog varsin Chai Latte. Yummie!

Sen blev det massor mer shopping och sen gick vi till Steve's coffee och åt mat. Vi satt där i säkert två timmar innan vi gick till bion och hämtade ut våra biljetter. Vi såg Rallybrudar. Jag trodde den skulle vara tråkig men den var riktigt bra faktiskt! :)

Sen var vi trötta och orkade inte vänta på tåget så Lindas pappa kom och hämtade oss och skjutsade hem oss.


Chai Latte och Loppan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback