Onsdag



Hej bloggen!
Då var tredje praodagen över, och jag känner mig inte särskilt bra. Har haft ont i huvudet hela dagen, och är trött och hängig. Men annars så har vi skitkul på praon. Vietnameserna där bara snackar om hur söta vi är hela tiden, och vi bara skrattar! :D

Haha. Vi har kommit på att chefen där är lite smygbög, eftersom han pratar om "snygga killar" hela tiden. Fast idag frågade han mig om jag ville gifta mig med honom, så jag vet inte om han är så bög. Haha nejmen de är ganska pinsamt när de håller på och stöter på oss. ;P

Nu ska jag se färdigt på Top Model, sen åka till stallet :) Pöss ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

finfinfin bild!

2008-12-03 @ 21:37:46
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback