Prao - Thai Hoa


Foto: Jag på Chinatown i London

Hej bloggen.
Idag började praon för mig. Först gick jag upp vid åtta, typ två timmar senare än jag brukar gå upp när det är skola.
Sen gick jag till stationen och mötte Elvira och sen gick vi vidare till våran praoplats Thai Hoa.

Det var supertråkigt där på morgonen/förmiddagen, vi fick bara dammsuga och moppa golvet. Sen vid lunch kom det massor folk så då fick elvira stå inne i köket och ta hand om disken, och jag fick vara där ute bland gästarna och hälla upp dricka till dem och bära ut deras tallrikar när de var färdiga.
Och sen blev det lugnt ett tag, så då gjorde en av kockarna där lunch till oss.
Vi fick välja vad vi ville från menyn, så vi valde kycklingfillé med grönsaker och jordnötssås. Det var gott!

Sen var det lugnt där igen så vi fick sluta. Vi gick säkert två timmar tidigare än vi skulle gå enligt de papprena som vi fått. Haha skönt! :)

Kommentarer
Postat av: anonym

härligt att gå tidigare! :D

2008-12-01 @ 16:21:48
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback