Slut på praon!

Hej på er , det var ett tag sen ;P
Först vill jag bara säga att jag inte helt enkelt har orkat skriva nåt den här veckan. Dels har jag inte haft nåt vettigt att komma med, sen så har jag varit så trött efter praon.

Men nu har det gått två veckor och praon är äntligen slut, haha! :)
Skönt det, skulle inte klara en dag till där. No more Thai Hoa for me!
Fast ändå kommer jag nog sakna de små vietnameserna där lite. :P

Idag gick jag upp klockan sex. Åkte hemmifrån halv sju och tog tåget till mantorp för att vara med på lucian i skolan. Det gick ganska bra, fast alla skratta åt oss ;P Men det var iaf inte lika stor katastrof som förra året, tur det! :)

Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback