Tisdag

Hej bloggeen!
Jaha, då var andra dagen på praon slut! Det går riktigt bra på Thai Hoa,
visserligen får jag mest plocka bort tallrikar från borden och sen torka borden, men det är ju sjukt mycket roligare än skolan iaf.

Haha just det, våran "handledare", han som tar hand om oss där, är typ störd.
Han snackar killar med oss hela tiden, och såfort det kommer in någon ganska snygg kille så frågar han mig om jag tycker den var snygg! :P

Och just det, han fråga mig om jag har pojkvän med. Jag ba.: "naae." Haha och han ba: "Varför inte? Gillar du inte nån, i klassen elr så?" Jag ba "Nej jag gillar inte någon just nu". Då tyckte han att jag skulle följa med honom till Vietnam och få fem vietnamesiska killar, så jag kan byta lite om nån av dem inte är bra. Jag ba aa sure! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback