Tobleronelatte

Ja, som jag skrev i förra inlägget så har jag gjort mig en tobleronelatte.
Superenkelt och sött, när man tröttnat lite på kaffelatte eller chailatte! :)

Iallafall, så här enkelt är det:


1. Koka först upp vanligt tevatten och häll i en mugg tillsammans med Gevalias Toblerone-espressokaffe.


2. Värm baristamjölk och vispa till ett tjockt skum.


3. Häll över skummet i muggen och strö lite kanel över.


4. Och "vipps", så har du en supergod tobleronelatte! :)

Haha, hoppas det gav nånting iaf.
Tobleronepulvret finns att köpa på bla. Ica, där det även finns andra smaker.
Själv har jag bara provat den med Toblerone,
men de andra är säkert också goda. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, det såg skitgott ut:D

2008-12-02 @ 19:35:05
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: Gynning

Mm de är goda, jag brukar ta i lite Kaffe också, blir super gott

2008-12-03 @ 10:06:36
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback