Är det inte fredag?

Hej bloggeen!
Ääär det inte freedaag!? :D
Haha. Men åhh, vad det är skönt! Idag har det varit en riktigt lugn dag i skolan, vilket var jätteskönt eftersom jag har varit sjuk oså. På idrotten hade vi elevledda lektioner, och jag och madde hade lektion för våran grupp. Vi hade dans! Det gick ganska bra bara att våran planering var rätt dålig. Men min jumpalärare sa iallafall att jag har MVG i Polka, haha det är ju alltid bra. Skittråkig är den dansen, menmen ett mvg är ju alltid ett mvg. :)

Åt precis räkmackor och sånt gott med familjen. Mumma. Och nu sitter jag och kollar på Idol, och Johan rockar ju sönder alla andra såklart! Fast han sjöng faktiskt rätt falskt, men det är en annan femma ju.
Oj, nu är pausen slut. Måste kolla nu! :)
Hörs sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Manda <3

Klart det är fredag, orkar inte med skolan en ända dag till ;)

2008-11-07 @ 23:13:09
URL: http://xmandaaaax.blogg
Postat av: GM

Allt bra idag? =)



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

2008-11-08 @ 12:20:54
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback