Fullt upp

Hej, :)
Idag har jag varit i skolan. En helt vanlig dag har det varit. Sen såg jag på tv en stund hemma; Project Ruway och Top Model. Sen pluggade jag lite matte och sen åkte jag till stallet. Red en ny häst idag. Eller ny och ny, han har varit där ett tag , men jag har aldrig ridit honom förr. Iallafall, Reimus heter han och han var jättefin! Super mysig häst. Lite stor bara haha, men annars jättebra. Så nu är jag heltslut och kommer få jättemkt träningsverk. Jag som redan har träningsverk från igår och från idrotten i måndags. :/ Men så är det.

Nu måste jag skynda mig och plugga mer matte. Proet är i morgon, och för att kunna behålla mitt VG i matte måste jag göra bra ifrån mig nu på provet.

Så, vi hörs väl imorrn antar jag. :) Puss&Kram


Hittade en rät härlig bild på mig från Kreta för några år sen (:

Kommentarer
Postat av: elli

hehe om du läste inlägget så skrev ja va de kosta :) :P 98 kr och de finns inte kvar tyvärr :/

2008-11-12 @ 20:59:29
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ser superhärligt ut!

2008-11-16 @ 18:25:00
URL: http://klasell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback