Nya rummet

Har suttit här i mitt nya rum och myst hela kvällen (a) Haha vad nördigt det lät, men så är det faktiskt. Nu ska jag strax gå och lägga mig, för jag ska vara i stallet halv nio imorgon o hjälpa till på nån hopptävling. Men först tänkte jag visa lite bilder på mitt nya rum :)


Soffa och fondväggen. Ska dock måla om soffan till lite mörkare
och ha massa lila och bruna kuddar i sen :)


Sminkbordet :) Ska köpa ny pall så småningom.


Snygg tapet va? ;P


Stoora fönster! Ska köpa ny säng med såsmåningom.

Visst verkar det fint? Men det är inte helt färdigt än, det är inga golvlister än och ingen matta och så ska vi köpa lite nya möbler. Och så är inte bilderna så rättvisa, då rummet är mycket större och mysigare på riktigt! Kanske kan visa några bilder när det är dagsljus med? Jaja, nu ska jag sova iaf.

Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

SCHTEK!

FÖRSTA INBLICKEN I DEN

2008-11-23 @ 19:05:59
Postat av: Anonym

SCHTEK!

DEN FÖRSTA INBLICKEN I DEN UTROTNINGS HOTADE KARROS NATURLIGA OMGIVNING!!

YEAAAAH!

2008-11-23 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback