Onsdag

Hej bloggen.
Det regnar ute! Ush, och jag är blöt!!
Idag var det ju då skolan. Idag fick man rösta på lucia, och jag har ju glömt att berätta att jag blev luciakandidat från min klass! Så jag och de andra luciakandidaterna gick runt i klasserna oså fick alla rösta. Lite smått pinsamt, alla råglodde på oss ju ;)

Sen hade vi nationellt prov i engelskan. Eller övning var det bara igentligen. Men vi skrev uppsats, och det kändes som det gick riktigt bra för mig.Idag ska jag rida. Sen måste jag plugga matte och skriva bild-uppsats.

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Den är jättelätt :) Tänkte att jag kanske ska fota steg för steg så ni ser hur man gör :)

2008-11-11 @ 17:52:04
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: viktor

Du ska lätt va Lucia !!! (L)

Naughty lucia !in my head

!

2008-11-13 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback