Söndag

Hej. Kom ganska nyss hem efter en lång dag i linköping.
Jag hann inte käka frukost innan vi var tvugna att dra till tåget, så vi gick typ direkt till ett fik. Chai Latte och chokladkaka. Nyttig frukost haha. Nae men det måste ha varit den äckligaste chai latten jag nånsin druckit! Den smakade inte alls lika bra som den på espresso house, eller den jag drack i London.. Men jaja. Sen gick vi runt och shoppade lite och jag köpte skor, jacka, tjocketröja, linnen, smink och örhängen. Skorna och jackan är sjukt snygga! Ska visa sen :)

Förresten så fryser jag halvt ihjäl. Regn och blåser och svinkallt ute.. Jag hatar Sverige! Haha. Jag ska bo i LA när jag är vuxen, där är det mycket bättre! :D

Pussen ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

hatar svenskt väder :)

2008-11-16 @ 18:03:28
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hallo!

Besök min blogg och kommentera gärna :)

XX

2008-11-16 @ 20:03:08
URL: http://saraaahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback