HEMMA!

Heeeej! Nu är jag hemma! Eller ja, jag har varit hemma i några timmar förstås, men det är först nu som jag fått lite ork till att skriva. Jag ahar haft det helt underbaart i London, sett många roliga sevärdigheter, gått på musikal, vart inne på världens största leksaksaffär och så. Just nu är jag så himla trött så jag orkar inte ladda upp bilder. Men jag kan lova att det finns fler än hundra kort på min dator nu från de här fem dagarna. Imorgon ska ni få se dem, jag lovar! :)

Alltså vad läskigt, jag har hur mycket som helst att skriva om nu ju, men endå så kommer jag inte på nånting. Är helt tom på ord. Men det är nog för att jag är så trött. Vi var på musikalen igår kväll, och vi kom hem till hotellet vid ett - två på natten, och sen gick vi upp sex i morse för att packa. Plus att vi har ju hållt igång nu och gått flera dagar i rad utan att vila, så det vore kanske konstigt om jag inte var trött, haha.

Jaja nu ska jag se på tv eller film och ta det lugnt, och snart kommer Amanda och hämtar sin kamera. :)

Pusssss! ♥

Jag på supermysiga restaurangen Sarastro,  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback