Wieerd tuesday

Go' kväll allihoppa (:
Idag har det varit konstig stämning i klassen. Alla har varit tjuriga på alla typ, det märktes speciellt på sista lektionen. Tilloch med jag var på jävligt dåligt humör då, satt och skällde ut en viss person ;D Jag var asförbannad på'n..

Efter skolan tog jasg tåget direkt till lkpg. Där gick jag och bror till mammas jobb och var där tills vi tog bilern till polisen. Jag och bror fixade pass till London-resan :) Och fyfan vad jag såg ut på kortet! Haha palla att jag kommer ha det passet i fem år, när jag ser förjävlig ut på bilden. Men men så äre :P

Pussiis ♥

Kommentarer
Postat av: V

Snyyygt, men e fan fortfarande imponerad över att du ska till London ;P!

mmmm, på passen för man la inte le ... ? :O

på mitt pass ser man ut som en riktigt brottsling när man inte ler :S

skicka pass-bilden btw !

Puss <3

2008-10-07 @ 21:52:53
Postat av: Stephanie Ampel

fint linne!

2008-10-08 @ 10:49:58
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback