Dressyrtävlingen

Här kommer lite bilder från tävlingen igår. Måste tillägga att det ser bättre
 ut på bilderna än det igentligen gick (;



Jag hatar mammas kamera! Den går verkligen inte att ta kort med innomhus!
Korten blir jättedåliga, som ni kanske ser.. "/

Jaha, om tävlingen då.. Precis när jag hade packat allt här hemma och skulle ge mig av till stallet, så kom jag på att de har ändrat programmet jag skulle rida! Så jag var tvungen att sätta mig vid datorn och leta upp programmet på internet. när jag trodde att jag hade lärt mig skapligt, så stängde jag av datorn och åkte till stallet för att fixa iordning Chapell Hill. Hon gick ganska bra på framridningen, lite lång och mot handen bara.. Sen på banan kändes det ganska bra, tills domaren visslade och sa att jag hade ridit fel! När jag trodde att jag red rätt, så visslade hon igen, och efter tredje gången jag hade ridit fel (vilket innebär uteslutning) så fick hon sitta och läsa programmet för mig! Gissa om det var pinsamt!? Jag har aldrig skämt ut mig så mycket!

Jaja, hästen var rätt fin iallafall. Och en bra sak är väl att, nu kan det bara gå bättre (;
Nu måste jag sticka till stallet, hörs sen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback