Måndag

Hej bloggeen. Idag var en ganska bra dag i skolan. Började med sovmorgon, Yey! Sen engelska, svenska och franska. Haha sen jätteäcklig mat och sen hade vi idrott. Vi sprang spåret, och var tvugna att springa två varv! Fifan säger jag bara, jag trodde jag skulle svimma efter. Det bara dunkade i huvet och jag kunde knappt andas. Iiish. Men det känns ganska skönt nu efteråt faktiskt.
Sen hade vi SO, och sen slutade vi :)

Efter skolan gick jag på stan med Amanda en stund. Jag köpte tre par örhängen, ett halsband och ballerinastrumpor (?).

Lite bilder :


Jag var jättetrött och hungrig, så vi gick till Ica och köpte RedBull och
Extra strong. Gottgott (:


Cheers mates! ^^

Förresten, jag tål nog inte mint. Eller nåt.
För jag har ont i magen nu för jag åt för många Extra strong.. Illa:P

Kommentarer
Postat av: Viktor from the GBG

bild nmr 2 har en grymm vinkel på den fantastiskt snygg *** du har !!

Jaja, keep doing da Blogg! Pusss <3

2008-09-09 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback