Onsdag

Hej alla.
Om jag sa att jag var trött igår, så var det ingenting emot vad jag har vart idag!
Asså seriöst, jag pallar inte det här mer. Gå upp vid 6-7 varje dag och komma hem vid
fyra varje, det är jättejobbigt! Haha jag längtar till höstlovet! ;)
Jaja, det var ju skola idag då. Vi var på en jättelång föreläsning om internet och
så, den var jättebra faktiskt. Man fick reda på massor som man inte visste,
Till exempel att Snyggast.se är så gott som en porrsida! Det hade jag ingen aning om!
Riktigt intressant var föreläsningen iallafall. Visserligen har han varit på min gamla skola
och pratat en gång, så jag visste ju endel redan. Men det var mycket nytt han sa idag med.

Nu ska jag snart klä om lite snabbt och sen åka till stallet. Har ridning idag igen.
Och ikväll måste jag göra färdigt matteläxan. Ska försöka blogga lite när jag kommer
hem från stallet iallafall. Jag måste bli lite bättre på uppdateringen tycker jag ^^

Hörs sen! Puss! ♥


Jag och syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback