Seg dag

Ush, denna dag har gått riktigt segt. Och jag är jätteförkyld. Är helt täpt och seg och trött för den där jävla förkylningen. Och för att inte tala om min röst! Haha, jag känner typ inte igen den ^^
Jag tror inte det blir nån skola för mig imorgon, faktiskt..

Iallafall.. Idag då, skolan som vanligt först. Sen träffa jag Anna och Amanda en stund på stationen, sen drog jag och Amanda hem till mig en stund och käka och satt vid datorn. Sen gick hon hem, för jag skulle till stallet, och nu har jag precis kommit hem. Jag red världens mysigaste häst, Chapel Hill heter hon. Och jag ska tävla henne lite i dressyr, hur kul som helst ju! :)

Nu ska jag plugga lite Svenska, sen sova tror jag. Är hur trött som helst.
Men här kommer iallafall några kort som jag tog idag med min nya älskling (a) :







Nu blir det som sagt plugg och sängen. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback