Torsdag

Hej bloggen, torsdag idag.. Ganska slapp dag i skolan idag. Först matte, där gick vi bara igenom läxan. Sen hade jag biologi och sen hemkunskap. Vi bakade bullar! Haha. Sen hade vi håltimma i nästan 2 timmar, så jag och Alex cyklade till mobilia. Vi ville kolla nya affären Karlsson, men den öppnar visst imorgon. Men sen kom jag på att man får ju provsmaka mat på torsdagar på City Gross, så vi gick in där och så fick vi smaka två olika soppor. Sen hade vi Elevens val, och jag har bild, så jag målade lite på min skiss till ett LP-omslag.

xoxo Karoliinah

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Låter som en bra skoldag :)

2008-09-18 @ 17:52:15
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback