Min handled..



Igår efter teatern, när jag väntade på att Mamma skulle komma och hämta mig, hade vi snöbollskrig på fotbollsplanen utanför skolan. Helt plötsligt blev jag jagad av en kille i min klass som skulle myla mig, och jag sprang som fan.

Men det var skithalt på fotbollsplanet och jag halkade och ramlade bakåt. Hamnade på rumpan men tog emot mig med händerna. Först gjorde det lite ont i ena handleden, men sen gick det över.

Men idag var den lite svullen och nu gör den jätteont. När jag lyfter armen sticker det till i handleden och jag kan inte lyfta något. Det värsta är att det är på precis på samma ställe som jag hade spricka i för ett år sen.
Tänk om det är sprickan som har gått upp?! :S

Får hoppas det inte är det iaf, mamma och pappa håller på och bokar tid på vårdcentralen så vi får se..


Kommentarer
Postat av: Jennie

ajdå..

2009-02-06 @ 17:09:58
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback