Skola, stan, fika, sola..

.. så har min dag sett ut. :)

I skolan hade jag ju musikprov. Det gick bra, var ganska lätt faktiskt.

Efter skolan gick jag på stan med Amanda en stund tills det stängde. Jag köpte en kofta, ett bälte och lite underkläder på rean. Inget smink den här gången! Haha!

Sen tog vi en latte på Café Gusto och satt o prata lite, mysigt mysigt. Till sist gick vi till Solakuten där jag tog en 20-minutare i solariet.

Vi har nämligen friluftsdag imorgon och ska bada så man vill ju inte vara jätteblek haha. Inte för man blir så brun efter en gång i solariet, men endå.. Nu blior det plugga kemi ett tag. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sjukt snygg blogg ! Hopppas du haft en bra dag för övrigt :) kram

2009-02-10 @ 19:18:44
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback