Tisdag

Hej på er! Läget, allt bra?

Med mig är det bara bra. Blev inget bloggande igår, haha när jag kom hem från Kungshöga satte jag mig i soffan och kollade på House, sedan fick jag för mig att vila lite bara, men det slutade med att jag sov i några timmar. Sen var jag för trött hela kvällen för att orka göra något.

Idag hade vi Nationellt Prov i svenska. Det kändes riktigt bra faktiskt,
jag hann jättebra och hade tillochmed en kvart på mig innan tiden var slut att läsa igenom mina svar. Det är bra!

Efter skolan gick jag till stan med Amanda.
Jag lämnade in mina stövlar på omklackning, sen shoppade vi massor. Jag köpte tröjor, smink och nån sak till håret. Så nu är jag glad (;

Nu blir det att käka seeeemla! Mammi har köpt det idag.
Yummie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback