Inte på humör för matte..

Now I cannot speak, I lost my voice
Speechless and redundant
'Cause I love you's not enough
I'm lost for words.


God kväll gott folk.
Lite dåligt med besökare och kommentarer idag tycker jag allt. Haha.
Jag har försökt plugga matte nu i säkert två timmar, det har inte gått så bra.

Men jag orkar inte, det är ju liksom lov. Och jag fattar ingenting av kvadratrötter och vafan allt den där skiten heter. Jag är verkligen inte på rätt humör för matte. Eller som Hanna skulle ha sagt, [Änd aj äm nåt inn thä mud]. Ganska bra sagt tycker jag.

Hanna har förövrigt nyss skaffat sig en blogg, den hittar ni här.
Eller i menyraden längst ner under "länkar".
Förövrigt kollar jag runt bland massa sommriga bilder på datorn och dreglar efter sommarn. Vore det inte helt underbart med 30 grader varmt och sol och bad, mitt i den här äckliga kylan?

Puss

P.S.  Fråga mig inte varför jag lyssnar på Green Day.
Min "punkperiod" var faktiskt flera år sen.. ;)  D.S

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad duktig du är, blondinbella var rätt :)

2009-01-05 @ 22:31:48
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Anna Westergren

Hejsan Svejsan!

Hoppas att allt är bra med dig! Lycka tillmed pluggandet!



Jag önskar dig en underbar vecka, kram!

2009-01-06 @ 13:17:20
URL: http://lifebyanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi, tack tack för den extra reklamen gullunge ;D kan behövas (A)xD

hoppas du blir som jag är nu:



[Ajm sow inn thä facking gräjt mud]

för det är jag, och vet att du fixar matten ^^ ;)

puss på't<3

2009-01-06 @ 17:57:20
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback