Lekte lite..

Nu under kvällen har jag lekt lite i Photoshop. Det är min söta lillasyster på kortet, och det är väl snart ett år gammalt från när vi var i Björnrike.

Jag måste säga att jag är grymt nöjd, för att vara nybörjare på det där med skuggor.. Ska pilla lite mer så kanske jag kan visa något mer? :)

Förresten, angånde designen, alla ni som kommenterade förra inlägget verkade gilla designen som jag har nu, men de flesta tyckte det skulle vara kul med en förrändring. Så jag tror jag ska försöka slänga ihop något imorgon om jag får tid. Nu ikväll är jag för trött för att ens få någon inspiration, så det får vänta tills imorgon helt enkelt.

Låter det bra? :)



Kommentarer
Postat av: MOA

du är riktigt duktig i photoshop :)

2009-01-17 @ 23:49:54
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: erika

Gud så söt bild ! :D Jätteduktigt av dej måste jag säga ;)



Kram!

2009-01-18 @ 00:47:00
URL: http://eriikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback