Norrköping imorrn!

Idag då, det var väl inte hänt allt för mycket, nästan ingenting faktiskt. Hade tänkt åka till Åtvidaberg och kolla på nån fotbollsmatch, men jag orkade inte , haha. Därimot har pappa lärt mig hur man spacklar, så nu är det bara att sätta igång med det så blir mitt nya rum fördigt tidigare. Gutt!

Just det, Amanda och jag har bestämt att vi ska åka till Norrköping imorrn och shoppa! Det var ett tag sen jag shoppade nu, så det ska bli kul. Måste dock som sagt spara pengar till Londonresan och annat, men lite småsaker som linnen och smink ska jag titta efter iallafall.


Norrköping, (:

Påtal om shopping.. Snart borde jag väl få hem min beställning från Haléns, elr hur? Ajja det kommer nog snart någon dag, förhoppningsvis innan skolan börjar! :) Nej, det här får bli sista inlägget för idag. Bloggar imorgon innan vi åker, och sen när jag kommer hem tänker jag ladda in bilder på eventuella köp! Puss gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback