Sommarvädret?

Åh, vad tråkigt väder det är! Vart tog det fina sommarvädret vägen ? "/
I det här vädret pallar man ju verkligen inte göra någonting, iallafall
inte jag. :P

Vid klockan sju (!) i morse gick jag upp, för vi skulle vara på Gothahälsan halv nio.
Tog spruta, och den här gången gjorde det riktigt ont ! Och det kändes i armen
ganska länge efter, får väl hoppas att jag inte får ont i armen senare, som hela
min familj fick efter förra sprutan...

Ajja , vi lär ju iallafall inte bli sjuka av fästingbett nu , det är ju bra! :D



Jag sitter och lyssnar på Jason Mraz, så himla bra han är! Han har en helt
underbar röst och hans låtar är även dom helt underbara :') kärlek!


Jason Mraz, förutom att han sjunger bra är han ju fett himla sööt (':



Just det! Idag har jag städat mitt rum ;D Haha det var på tiden, höll på att
svämma över här inne (; Min syster hjälpye mig faktiskt, hon plockade undan på
sminkbordet och kläder. Utan henne hade det tagit mycket längre tid, Tack så mkt!
Städade även garderoben lite, och upptävkte rätt många kläder som jag helt
har glömt bort, en del av det kommer nog kunna komma till anvöndning i höst (:

Well, nu tänkte jag gå upp och se hur det går för pappa på övervåningen,
(Vi har byggt på en våning på huset, och nu håller pappa på att fixa innerväggar
och sånt däruppe).
Bloggar nog lite ikväll igen, vi ses! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback