Blogg (:

Nu har jag då skapat en blogg, efter att länge funderat på detta. Jag vet dock inte riktigt
om det är min grej att skriva och så, men jag ger det en chans så får vi se om jag har
kvar den (: Det kan ju vara rätt skönt att skriva ur sig lite mer än vad man orkar skriva
på bilddagboken (där heter jag KaroliinaH, för er som vill besöka) :P

Idag har det inte hänt alltför mycket, tog en cykeltur upp till ridskolan på förmiddan, men
där var det helt tomt så jag cykla snart hem igen ;D
Just det, jag och pappa har under senaste dygnet formaterat om min dator. Jag var nämligen
på stan med mamma igår och köpte (förutom nya Lacoste-skor, tack mamma) ny hårddisk till
datorn. Så nu har jag precis börjat få ordning på datorn och installerat de viktigaste
programmen.


Bild från när jag och Amanda var i min sommarstuga i småland för några veckor sen.

Nej, nu ska jag nog gå ut en stund, Pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Var med och rösta på min blogg om sommarens ultimata drink det avgörs i kväll;)

2008-07-30 @ 20:17:11
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Carro

hallå. =)

2008-07-31 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback