Blä för skolan..

Asså faan vad jag hatar det här, skolan tar ju över hela ens liv och fritid ju! I söndags satt jag ju och skrev deckare nästan hela dan, och igår satt jag och läste från att jag kom hem från utvecklingssamtal till halv tolv. Och ändå han jag inte ens börjat på bokrecensionen som skulle mailas till lärarstudenten igår.. :P Får skriva den idag.
Och aa just det, till imorrn har jag matteläxa och så ska jag göra om en
läxa i hemkunskapen, så då måste jag plugga hela dagen idag med.
Och på fredag har jag franskaläxa, SOläxa och biologiprov. Det är ju sjukt! :S
Jag tänker börja plugga om tio minuter, så fram tills det kan jag iallafall roa mig vid datorn. Tror inte det hinner bli något mer inlägg idag..
Puss på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback