Linköping merd bästa Jossee!

Heeej, ;D
Idag har jag varit i linköping med Josefiine, vi shoppade (Y)
Först tog vi bussen in till Tornby. Gick till PC-city, och gissa vad jag köpte! Jo, .. en rosa digitalkamera! Och jag älskar'n! <3 (a)
Sen köte jag ett linne, en kofta och ett bälte med. Ganska nöjd, och på lördag blir det antagligen lite mer shopping med Amanda med. Sen när vi väntade på tåget hem så såg jag Tor en bit bort, så vi gick och pratade med han, sen satt han med oss på tåget.

Här kommer lite bilder, tagna med min nya älskling! :

Jossebaby gör en snygg pose på tåget ;P

Tor, han ville inte vara med på kort ^^

Haha jag hade damp, och josse sa nån pose som jag skulle göra och då fick jag skrattanfall ;)


Kul dag var det iallafall, måste göras om snart! Puss på't ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback