En vecka kvar:(

Ååh, vad fort lovet har gått.
Idag är det bara 1 vecka kvar tills skolan börjar :/
Men ska ag vara ärlig så kommer det bli lite skönt att börja igen, för det börjar faktiskt bli lite segt med lov nu, haha. Dessutom börjar ridningen och dansen, så det blir ju kul :D Förresten, ridningen börjar nu på onsdag tror jag! Ska bli superkul för det var riktigt länge sen jag red nu. Och dansen vet jag inte när den blir, får höra med Hanna&Josse som har lite mer koll på den.
Sista året på högstadiet, åh vad jobbigt, måste se till att försöka höja betygen nu, jag lär ju få plugga som en galning! Haha, men det är det nog värt. Vill verkligen komma in på natur (:
Vilken linje går/ska ni gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback