Färgar håret

Hej bloggen, sitter här med färg i håret, haha. Det blidde inga slingor,
för när vi läste lite på paketet så stog det att man inte skulle göra
slingorna i hår som har avfärgats eller blekts mer än en gång, och
jag har nog gjort allt sånt många fler än en gång, :P Så håret skulle
antagligen bli helt förstört igen då.

Nej, jag färgar utväxten istället. Har bara haft i färgen i typ 10 minuter
nu, och det märks redan jättemycket skillnad. Så det blir nog bra :D

Har vart på USmöte idag i stallet. Det var trevligt, vi åt tårta. Moa hade
gjort marrängtårtor för Erica fyller år idag, grattis till henne :)

Det här blir sista inlägget idag. Imorrn får ni se kort på håret, haha.
Det kanske inte kommer synas skillnad på kort, men in reality lär
det ju synas kan jag lova! Nu ska jag skölja ur färgen och sen sova,
imorrn är det som sagt skola.
Puss gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback