Hej bloggen!

Tjoo, :) Jag var i Norrköping idag med Amanda. Blev endel shopping. Mest kläder, ett par skor, lite smycken och smink. Mat på donken blev det med (:

Jag är helt slut i kroppen och har skoskav, ish, så nu tänkte jag ta ett mysigt bad med ansiktsmask och hårinpackning, det behövs kan jag lova! Jag fick förresten igång min gamla digitalkamera idag! Okej, den är jättedålig, men det blir iallafall bättre kort med den än med mobilen, så det är ju bra haha.


I en provhytt på Bikbok, tror jag (:


Jag på tåget, haha ser ni vad mitt hår har gått av? ;D

Nej, nu ska jag sätta på badvatten och sen hoppa ner i badet! Orkar nog inte blogga igen sen, utan det här får bli sista (och första haha) inlägget för idag. Pussgonnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback