Beställda kläder!

Nu har jag äntligen beställt kläderna (okej, det känns som jag tjatar rätt mycket om den dära
beställningen, men vad annars ska jag skriva om liksom?) :D
Det fick bli 3 toppar/tröjor och ett 2-pack örngott till mitt nya rum, allt från haléns.se :) Mamma
beställde endel med när jag ändå höll på :P Här kommer bilder på dem, fint eller hur? :)










































Perfekt för lite svalare sommardagar / varmare höstdagar. (:




Ush, det här vädret blir man verkligen inte klok på! Jag har ju inte gjortt någonting
idag, tänkte faktiskt cykla ner till solakuten och sola lite, för att inte förlora den bruna
färgen nu när det är så träligt väder, men jag orkade inte! Istället blev det att fixa lite
krokar i rummet till väskor och sånt, se på "Sommar med Ernst" och som sagt krusa
håret. Imorrn hoppas jag på lite bättre ork, skulle behöva ner på stan en sväng och köpa
lite smink och nagellack och sånt kul (: Ajja , får se vad som händer.

Ska nog ta och hålla mamma sällskap vid tv:n en stund, sen lägga mig skapligt så blir
jag kanske inte lika seg imorrn ^^
Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback