Lördag

jaha lördag idag, bara två dagar kvar av sommarlovet. Sorgligt.
Synd att det inte är sådär varmt nu, då kunde man ju bada och
sola och så.. Menmen. Idag ska jag färga håret. Eller det kanske
blir imorgon istället, men hoppas idag. Det beror på vad mamma
orkar haha. :)

Jag har iallafall blivit riktigt trött på att färga utväxten, så nu ska jag
börja göra slingor istället, får se hur det blir. Det här blir första gången
jag färgar håret hemma sen jag blev orangehårig i vintras när jag
blonderade från att vara nästan svarthårig. Klantigt! Iallafall, sen dess
har jag bara färgat hos frisör. Men det är ju så himla dyrt och jobbigt
att gå dit såfort jag fåttt lite utväxt, så nu får mamma färga igen. Haha.

Hoppas det blir bra. Annars får jag väl köpa nån ljusbrun färg eller nåt,
haha. Ajja whatever, det blir nog bra! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback