Torsdag!

Idag är det torsdag. Det betyder att snart är det helg! åhh va skönt! :D
Idag har jag varit i skolan och sen har jag pluggat. Skolan var helt okej idag faktiskt. Och elevens val lär ju bli riktigt kul, jag har bild och jag, Madde, Elvira, Andreas och Robin har fått ett projekt, vi ska måla en grå vägg i skolan så det ser lite roligare ut. ^^ Haha och Andreas, det mvg-barnet, har värsta idéerna, så det kommer nog bli asbra, om vi hinner på tre veckor förstås!

Jag har som sagt pluggat, har kemiläxa och historialäxa. Periodiska systemet i kemin (äntligen fattar jag, haha) och första världskriget i historia. Har precis pluggat färdigt, så nu tänker jag sitta vid datorn tills jag ska sova :) Gött! (a)

Puss&gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback