1:a advent

Hej på er. Idag är det söndag, och första advent. Mysigt ♥
Det var söndagsöppet och julskyltning på stan i Mjölby så jag var nere där en stund med Patricia förut. Hittade inget speciellt, bara ett par örhängen att ge bort i julklapp och två par åt mig själv. Örhängen är ju alltid kul, hihi :)
Sen tog vi en fika på Skånska Lasse, jag tog en vaniljlatte och en chokladtryffel. Mumms, det var supergott. ja, sen satt vi där och pratade om allt och ingenting tills det stängde, och då gick vi hem till mig. Haha här hade vi inget att göra så vi spelade sällskapsspel - Mysteriet på Greveholm (ganska kul faktiskt) och spelade kort. Och nu gick hon nyss hem. Det var en mysig dag med Patricia :) ♥


Min supergoda vaniljlatte till höger och den lilla
bruna bollen är chokladtryffel. Den var supergod,
med kakaopulver utanpå och mjuk kletig choklad innuti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback