K..k..k..kallt

Ush, sitter här i mitt rum och fryser. Det är askallt här uppe på övervåningen. Men jag tror det är för att en del fönster här uppe inte är riktigt färdigisolerade. Eller nåt ;P

Iallafall, jag var ju och kollade på dansuppvisning, först var det alla småbarn som mest hoppade rnpå scenen, och sen kom bla. Linn, Amanda och Lisa. De var jätteduktiga, men de dansade nån slags "mordern dans", ganska tråkig måste jag erkänna. Street är mycket roligare (a) Haha nejdå men de var bra.

Sen cyklade jag direkt upp till stallet för US-möte. Det var lite kul faktiskt, för en gång skull. Vi planerade inför luciashowen. Haha den blir kul den.

Förresten, när jag stog och hjälpte till på hoppningen förut, så kom min gamla ponny in på banan helt plötsligt! Gillig! En liten B-ponny som jag red massor när jag var yngre. Fast jag kände knappt igen honom för när jag red honom var han ganska grå, och nu är han nästan helvit. Men han var huur söt som heöst och när han gick ut från banan var jag ju bara tvungen att springa ut och hälsa på honom. Min lilla pojke.. (a) ♥♥


Titta vad sööt han är! :') Hihi. ♥ Och ja, det är jag som rider ;) hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback