Mysig fika med Hanna

Go' kväll på er :)
Hur har eran söndag varit? Min var toppen! Jag var ju som sagt och fikade med Hanna. Vi gick till café Gusto och mitt fika bestod av hokladlatte och biskvi, mumms. Det var trevligt och vi satt där i säkert två timmar och bara pratade om allt och ingenting. Det behövdes verkligen, det var jättelänge sedan hon och jag hade tid att prata sådär. :)

Nuu kära vänner, ska jag färga håret! Kolsvart! :D Haha nejdå, jag skoja med er. Ska göra lite slingor bara så det blir ljusare. Jag har tröttnat på att vara brunett igen. Att jag aldrig kan bestämma mig, haha.
Naej nu väntar mamma med färgen. Puss, vi hörs sen, och då får ni se hur det blev. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback