sjuk

Hej gott folk. Dålig uppdatering igår och idag. Detta är pga att jag är sjuk. Eller, igår var jag inte det men jag började bli det igår så jag orkade inte skriva. Jag har iallafall sovit hela dagen, det var skönt. Annars har jag ont i huvudet och är superhängig och orkar inte göra nånting. Blä på det. Jag som hade hoppning idag på ridlektionen.. Jaja. Så är det.

Jag ska nog ta en liten bloggpaus, faktiskt. Det känns inget kul att blogga längre. Jag vet inte varför. Men det känns bara som att jag måste skriva nånting varje dag, och då blir det inget kul. Så jag kanske skriver lite då och då, när jag har lust och det känns kul. För det är ju det viktigaste, att det känns kul. Eller hur?

Puss&kram. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Hej snälla var med och rösta om nummer 25 här: http://mammabeckas.blogg.se/2008/november/utkast-vilket-rum.html#comment



Tack på förhand, skriv en kommentar hos mig om du gjort det. Alla får en belöning!

Kram!



Glöm inte skriva i din bloggadress!

2008-11-05 @ 19:31:13
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback