Sjuk igen

Godmorgon ♥
Jag är sjuk idag igen. Haha, men det är ganska skönt faktiskt, att kunna sova till 12 en vanlig torsdag när alla andra är i skolan.
Jag har legat framför tv:n och kollat på MTV, de har visat massa intervjuer och sånt med artister som ska vara med på MTV EMA ikväll. Ni missar väl inte det? Jag ska iallafall se det! :)
Förresten, det där jag skrev igår, om att ta en bloggpaus, jag har nog ångrat mid. Det var bara igår jag tyckte det var tråkigt, säkert för att jag var så trött och hängig. Idag känner jag mig lite bättre så nu är det roligt igen.

Beyonce - If I Were a Boy
Underbar låt



Kommentarer
Postat av: SANNA

Köpa en superstor gosig halsduk eller kanske bamboo örhängen på min blogg? (=

2008-11-08 @ 23:00:45
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback