Söndag

Godmorgon :) Idag är det söndag, och sista dagen på lovet. Jag är verkligen inte pepp på skola imorgon! Nästa vecka ska vi lämna in en bilduppsats om en konstnär, och jag har nästan inte skrivit nånting. Och så ska jag försöka lämna in en till deckarrecension, för att kunna få högre betyg på deckarearbetet. Det får vi väl se hur det går, haha.

Jaja, idag ska jag möta upp hanna för en fika, vi ska gå till Gusto och kolla om det är öppet, annars får vi gå till Mc Donalds. Så här är det att bo i en liten håla som Mjölby, ingenting är öppet på söndagar. Inte på kvällar heller. Det är verkligen skillnad mot London där alla affärer var öppna senare än klockan 22.00 på söndagar. Varför kan det inte vara så här med? (a) Nej men så är det, vi får se vart vi tar vägen. Det ska iallfall bli kul att träffa Hanna igen, vi har inte hunnit prata på jättelänge.

Puuss ♥


Foto: Jag på BigBen i London. Omgjord i Picasa.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fin blogg du har :) Ska börja läsa den och la till dig i bloggkoll.



Ha en jätte bra söndag!

2008-11-02 @ 15:19:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

Hej!

Gud vilken fin bild. London är underbart!

Jag skulle jätte gärna behöva din hjälp!

Kolla in min blogg om du har lust att hjälpa mig. Det skulle betyda jätte mycket!

Kram, Stockholmsjenna

2008-11-02 @ 17:50:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback