Världens segaste dag?

Hej bloggen. Ojoj idag var jag verkligen allt annat än pepp på att gå till skolan. Var hur trött som helst, och jag som har känt mig hängig, förkyld och trött i ögonen i flera dager nu fick typ kämpa för att klara dagen. Haha och det blev ju inte bättre av att vi hade beep-test på gympan. Det innebär i princip att man springer tills man stupar. Jättejobbigt var det, ovh jag bara kände hur körtlarna i halsen blev tjockare och tjockare. Nu kommer jag säkert bli jättesjuk bara för det. Blä.

Jaja nog om det, det är dans ikväll! Det blir roligt. Det är sånna saker som dans/ridning osv som verkligen gör min dag. Nu kära läsare ska jag lägga mig på sängen och blunda en stund. Det behöver jag innan jag orkar göra något annat. Eller förresten, först ska ni få se min nya hårfärg! :) Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback